دنیا در سال 1394شاهد همدلی و همزبانی بین دولت وملت باشد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دنیا در سال 1394شاهد همدلی و همزبانی بین دولت وملت باشد
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 30 فروردين 1394

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: دنیا در سال 1394شاهد همدلی و همزبانی بین دولت وملت باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، علیرضا پاکدامن در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان میناب در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن تشکر از مجموعه پلیس راهور به پاس خدمات ارزنده آنها در ایام نوروز اظهارداشت: در ایام نوروز شاهد کمترین حادثه در محور های منتهی به این شهرستان نسبت به نقاط دیگر استان شدیم.

وی در ادامه سخنان خود در جمع اعضای شورای ترافیک شهرستان میناب خواستار تغییر ساختمان اداری راهنمایی و رانندگی در این شهرستان شدند و افزود : نسبت به برنامه ریزی در جهت عملیاتی کردن احداث ساختمان جدید این اداره اقدام شود.

نماینده عالی دولت درشهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام گذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “دولت و ملت، هم دلی و همزبانی” اظهارداشت: در سال جدید و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و...در جهت خدمات بهتر به مردم اقدام خواهیم کرد، که دنیا شاهد این همدلی و هم زبانی بیشتر بین دولت وملت باشد.

وی در پایان اذعان داشت :همکاری و همراهی مدیران در شهرستان در جهت شکوفایی و توسعه پایدار این شهرستان نشان از همدلی و همراهی مدیران است.

 

شایان ذکر است:دکتر محمد باقر سلیمی در جمع اعضای شورای ترافیک شهرستان میناب با اشاره به سرعت گیرهای موجود در شهرستان میناب گفت: اقداماتی در جهت استاندارد سازی این سرعت گیرها در این شهرستان صورت گیرد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان گفت: علت 95 درصد حوادث جاده ای عوامل انسانی آن است و انتظار ما از مردم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ سلیمی در پایان ابراز امیدواری کرد برای خدمات بهتر به مردم شرق هرمزگان و کاهش مراجعات به مرکز استان اقداماتی در جهت شماره گذاری و صدور گواهینامه و دیگر خدمات راهنمایی و رانندگی در شهرستان میناب به عنوان شهرستان معین در حال خدمات دهی هستند و همچنین اضافه کرد ان شا الله در آینده نزدیک عملیات شمارگذاری خودروها توسط دفاتر خدمات پیشخوان دولت به همشهریان انجام خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.